.




7x24 Çağrı Merkezi ve Yardım Masası Hizmeti

7x24 Çağrı Merkezi ve Yardım Masası Hizmeti

DE Bilişim müşterilerine 7x24 kesintisiz iletişim kanallarını kullanarak erişebilecekleri ve sorunlarını ileterek kayıt altına aldırabilecekleri çağrı merkezi hizmeti sunmaktadır. 
 
Müşterilerimiz çağrı merkezimize, sabit telefon, mobil telefon ve mail ile istedikleri saatte kolaylıkla ulaşarak kayıt açabilmekte ve ilk destek hizmetinden faydalanabilmektedir. DE Bilişim çağrı merkezi ve yardım masası, müşterilerden gelen çağrıların çoğunu telefonda giderebilmekte, yardım masası uzmanları çağrıları doğru anlayarak kayda alabilmekte ve gerekiyorsa yerinde destek için lokasyona teknisyen ve yedek parça yönlendirebilmektedir.

DE Bilişim çağrı merkezinde müşteriden gelen çağrıları ilk alan kişi;
• Gelen çağrıyı cevaplar,
• Problem ve isteği kaydeder,
• Detaylı bilgi için müşteriyi arayarak, güncel ve doğru bilgi verir ve çağrının durumu hakkında bilgilendirir,
• Bilinen yazılım, donanım ve kullanım problemlerini çözer,
• Problemi veya isteği müşterinin kontratına ve SLA seviyelerine uygun olarak ilgili destek gruplarına veya servis sağlayıcılara aktarır,
• Destek gruplarına veya servis sağlayıcılara aktarılmış işin durumu hakkında bilgi sahibi olur ve işi takip ederek çözümlenmesini sağlar çağrıyı kapatarak raporlar.
 

DE Bilişim müşterilerine 7x24 kesintisiz iletişim kanallarını kullanarak erişebilecekleri ve sorunlarını ileterek kayıt altına aldırabilecekleri çağrı merkezi hizmeti sunmaktadır. 

image